reklama

Ako som zaspávala (alebo odchádzala)

Párkrát sa mi stalo, keď som zaspávala, že ma nejaký vír ťahal hore...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Točila som sa stále rýchlejšie, pritom som narážala do všetkých vecí naokolo - do skrine, stola, steny a vôbec som nimi neprechádzala ako nehmotná - udierala som sa a bolelo to.Inokedy som len tak vystúpila nad posteľ a vznášala sa po izbe. Pozrela som sa za skriňu a prechádzala som z časti cez skriňu a z časti cez stenu. Potom som sa chcela pozrieť von, ale prešla som len nad ulicu, ďalej to nešlo... Rada by som sa pozrela aj na iné miesta, alebo úplne do cudzej krajiny, ale odvtedy som sa už vedome mimo telo nedostala.Vlastne hej, asi pred dvoma rokmi, keď som sedela s kamarátom na pive, som sa ocitla kúsok nad sebou a videla som dole samú seba, ako niečo rozprávam. Nepočula som čo. Tak to je dobré - pomyslela som si - ja (moje telo?) mu niečo hovorí a ani neviem čo. Tak to mu musím povedať. Vrátila som sa naspäť uprostred vety, vôbec som nevedela, čo vravím. Pamätám si, že mi na to ešte niečo odpovedal a rozprávali sme sa ďalej. Medzitým som aj zabudla, že som bola chvíľu mimo, tak som mu o tom nakoniec ani nepovedala. Až doma som si na to znovu spomenula... Vlastne doteraz o tom nevie.

Veronika Rybáriková

Veronika Rybáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rozlietaná na všetky strany, stále niečo hľadá, všade je so všetkým nespokojná, nakoniec prijíma prítomnosť takú, aká je Zoznam autorových rubrík:  vnútorný svetpohľady vonSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu