reklama

Nič vám nepoviem

Lebo sa mi nechce rozprávať. Ja viem, znie to ako z nejakého vtipu o maximálnej lenivosti...Ale mne sa fakt nechce. Tak čo mám robiť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Veď ani neviem čo vás zaujíma. Politika? Šport? Kultúra? Veda? Technika? Umenie? História? Náboženstvo? Aj tak by som vám nepovedala nič nové. Všetko sa dozviete z televízie, správ, novín, kníh, netu atď. Možno by vás bavilo, keby som o tých témach rozprávala nejakou pútavou alebo vtipnou formou...tak dúfam, že toto od mňa neočakávate! Alebo by som vám mohla povedať, čo sa mi včera prihodilo, alebo čo zrovna cítim a čo si o vás myslím. Ale, zaujíma vás to vôbec?...no vidíte...Tak len rozprávam, že rozprávam. Čoby, rozprávam, že nerozprávam. Ale nie, píšem o rozprávaní...A viete čo, ja sa idem radšej s niekým porozprávať! Majte sa krasne :)

Veronika Rybáriková

Veronika Rybáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rozlietaná na všetky strany, stále niečo hľadá, všade je so všetkým nespokojná, nakoniec prijíma prítomnosť takú, aká je Zoznam autorových rubrík:  vnútorný svetpohľady vonSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu