reklama

Ako som sa zobudila...alebo ešte nie?

Jednu noc sa mi snívalo, že spím a sníva sa mi sen, z ktorého ma strhol budík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Bolo to v čase, keď som ešte študovala, tak som sa ako každé ráno musela rýchlo vychystať - poumývať, obliecť, učesať, nalíčiť, pripraviť veci a ponáhľala som sa do školy. Tú cestu som neznášala hlavne v zime, keď mi do tváre fúkal studený vietor... Ale už som bola konečne v prednáškarni, usadila sa... a zazvonil budík, ja som musela vstávať a všetky tie ranné úkony znovu, nie! A ešte aj tá cesta.Niečo podobné sa mi v minulosti stalo viackrát. V skratke: Snívalo sa mi, že spím a sníval sa mi sen, že spím a v tom sne sa mi snívalo, že spím... Zobudila som sa zo sna, v ktorom som sa zobudila a celé to bol sen, z ktorého som sa nakoniec zobudila.Niekedy som nevedela, či som už naozaj hore, alebo je to ešte jeden sen, z ktorého sa zobudím.Kedy sa už konečne zobudím z tohto sveta?...a hlavne na mňa nechoďte so žiadnymi vežami, strážnymi

Veronika Rybáriková

Veronika Rybáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rozlietaná na všetky strany, stále niečo hľadá, všade je so všetkým nespokojná, nakoniec prijíma prítomnosť takú, aká je Zoznam autorových rubrík:  vnútorný svetpohľady vonSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu